Bel 06 43555923 voor afspraak

GARANTIES

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit houdt in wat u volgens de Europese wetgeving van onze (Refurbished) producten in alle redelijkheid mag verwachten. Dit houdt in dat wij in staan voor een deugdelijk product, het verwachtingspatroon en de levensduur wat hoort bij een door ons geleverd (gereviseerd) product. Voldoet een van onze producten hier niet aan, dan vervangen of herstellen wij deze voor u.

 

Standaard 12 garantie (gratis)

Op al onze refurbished iPhones geven we standaard 12 maanden garantie . De voorwaarden zijn gelijk aan de fabrieksgarantie van Apple. Deze garantie is gratis.

 

Gratis vervangservice

Defect binnen garantie? Wij repareren binnen enkele dagen of u ontvangt zo snel als mogelijk een nieuwe iPhone als vervanging!

 

Verlengde garantie (optie)

Op alle refurbished iPhones zit standaard 12 maanden garantie. Deze standaard garantie kunt u met 12 maanden verlengen 24 maanden voor slechts 69 euro. Indien u kiest voor de verlengde garantie dan ontvangt u gratis een hoesje + een tempered glas t.w.v. €39,95. Hiermee is uw telefoon maximaal beschermd

 

Schermgarantie (optie)

De meest voorkomende en duurste schade aan een smartphone is een kapot touchscreen en of LCD. Meestal wordt dit veroorzaakt door vallen of stoten. Deze schade valt niet onder de standaard of verlengde garantie.  Met onze schermgarantie mag u uw 2 jaar lang uw kapotte scherm laten vervangen (max 2 keer en met eigen risico van €69 per vervanging) Deze Schermgarantie kost slechts 79 euro. U ontvangt bovendien een gratis hoesje + een tempered glas t.w.v. €39,95. Hiermee is uw telefoon maximaal beschermd

 

===========================================================================================

Retourneren bestelling of defect product

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product, zonder gebruikerssporen.

Als u iets wilt retouneren kunt u een mailtje sturen met de reden van de retounering. Wij zenden u dan een retourformulier. Dit kunt u ionvullen en samen met  product afgeven in onze shop of het opsturen naar ons. Let op dat van het opsturen tot en met het terug ontvangen tot 10 werkdagen kan duren. Wij streven uiteraard naar een snelle doorlooptijd en  de gemiddelde reparatietijd ligt op 1 a 2  werkdagen. 

Het product kan in elke staat worden geretourneerd. Indien van toepassing verzoeken wij u het in originele verpakking te retourneren, maar dit is niet verplicht. Producten die worden geretourneerd in een beschadigde en/of gebruikte staat kunnen niet volledig worden vergoed. In een dergelijk geval worden er kosten in rekening gebracht.

Let op:
Een divice dient samen met het doosje en accessoires, zonder sim, zonder ontgrendelingscode en uitgelogd uit iCloud of volledig herstelt (gewist) worden terug gestuurd samen met het retour formulier.

Let op:
Het retour zenden is op uw eigen risico; wij adviseren u een pakket aangetekend te retourneren, maar dit is niet verplicht. Een verzekerservice is vaak niet nodig. Een aangetekend pakket is namelijk tot €500 verzekerd (PostNL).

Betalingen worden uiterlijk binnen 14 dagen terug gestort.

Track & Trace
Bij het opsturen van een pakket ontvangt u bij de balie van het transportbedrijf (bijvoorbeeld PostNL) een bon met hierop een Track & Trace code. Hiermee kunt u online controleren of -en wanneer het pakket bij ons is afgeleverd.

Klacht of opmerking

Indien u een klacht of opmerking kunt u contact opnemen via de onderstaande gegevens zodat wij u zo spoedig mogelijk kunnen helpen.

 

Into Repair

Korhoen 4

4451ET Heinkenszand

 

<<< Terug