Werkwijze reparaties
Er zijn twee manieren waarop u uw defecte smartphone of tablet kunt aanbieden.

1). Afgeven op ons reparatiecentrum.
In het geval van schermschade of batterij is het defect vaak binnen een uur opgelost*.
* Vooraf telefonish afspraak maken voorkonmt teleurstellingen bij drukte)

2) Opsturen via de post.
Vul het reparatieformulier in en verpak de kapotte smartphone of tablet (samen met het reparatieformulier!) in een beschermende envelop of doosje. Stuur alleen uwsmartphone of tablet op! Dus zonder assessoires. Wij advisreren u om het pakketje verzekerd en aangetekend op te sturen.
Na ontvangst  
Na ontvangst en onderzoek van uw toestel ontvangt u van ons een e-mail of telefoontje over de schade en de kosten. U heeft dan vogende mogelijkheden: 

1. Repareren tegen genoemde prijzen
2. Het toestel niet gerepareerd retour ontvangen tegen betaling van de onderzoekskosten
3. Kosteloos afstand doen van uw toestel zodat wij het milieuvriendelijk verwerken.

Wat zijn de kosten?
Onder de reparaties kunt u de kosten per reparatie vinden. Wanneer het toestel naar u verzonden moet worden komen hier nog €12,95 verzendkosten bij (aangetekend en verzekerd).
4
Reparatieformulier
U kunt nu het reparatieformulier invullen en printen, na het invullen en verzenden ontvangt u via de mail een kopie. Deze dient u samen met uw iPhone te verzenden of langs te brengen of op te laten halen door onze koerier 

Adres reparatiecentrum
Into Repair 
Korhoen 4
4451ET Heinkenszand
0113-269723
06-43555923
KvK 59325348
BTW NL 143600783B01